Friday, July 23, 2010

SALING MENGENALI

JUMAAT (23 JULAI 2010)


Setelah seminggu tak ada rekreasi, hari yang dijadualkan pun tiba...iaitu setiap hari jumaat pukul 5....perjumpaan dibuat kat kolam renang....kolam renang???

for the first time aku nak pg...tak pernah jejak kaki kat sana.....lepas abis kelas pukul 5, aku terus ke kolam renang....haha.padan muka aku sebab sesat........sape suruh tak explore UITM......byk gak bertanya kat orang..."awak.....tumpang tanye bleh, kat mane kolam renang".malu2..."kat atas tu.yang bumbung warna biru"...aku ngan kawan2 aku pun pg.alamak!!! ada 2 bgunan yang atap biru...main serbu je la salah satu......nasib baik btul.....hehe......aku ngan kawan2 aku agak lambat jugaklah...lepas mintak maaf sebab lewat,encik benarkan kami duduk....

hari ni buat ape???encik suruh PERKENALKAN DIRI ANDA MENGIKUT GAYA MASING2.....CAKAP NAMA, NAMA PANGGILAN DAN PERNAH BUAT AKTIVITI REKREASI TAK???hah??aku nak wat gaya ape ek??...haha...aku pon wat gaya poyo aku....pg depan pastu tangan letak kat batu ngn sengetkan badan.....dah macam minah senget pon ada...hehe....aku sungguh happening sangat sebab tengok gaya diorang memperkenalkan diri.....ada yang berjalan, duduk atas meja, pegang botol...haha...macam2 ada.......selesai semua memperkenalkan diri, kami disuruh mencari kumpulan...aku sekumpulan ngn syazreen ngn nadia, orang yang mamang aku kenal...

And lastly, sebelum tamat kelas, encik bg tahu minggu hadapan dan minggu lagi satu kelas di tasik kat seksyen 2, mase dan hari yang sama.......sebab nak belajar kayak....dan jgn lupe bawak bju spare...kelas pun bersurai....-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment