Monday, July 12, 2010

ASSIGNMENT 1

Apa itu rekreasi??rekreasi ialah penggunaan masa lapang untuk keseronokan bersama keluarga atau aktiviti. Aktiviti rekreasi biasanya akan akan menyegarkan minda dan badan kita. Selain itu, rekreasi jugak boleh dikatakan sebagai aktiviti terancang yang digunakan bagi mengisi masa lapang, contohnye perkhemahan, rock climbing, scuba diving, abseiling dan jungle tracking.....




Pengalaman rekreasi aku terlalu byak untuk diceritakan....terutama dalam perkhemahan..aku suke join perkhemahan sejak dari sekolah menengah lagi....kebyakkan perkhemahan yang aku join biasenye kadet...iaitu kadet remaja sekolah dan kadet bomba dan penyelamat...dan aku adalah salah seorang koperal kadet remaja sekolah......pengalaman yang tak dapat aku lupakan mase aku ialah mandaki gunung.......aku pernah daki gunung pulai....kalau diberi peluang mendaki gunung, aku nak daki gunung apepon....best sangat2...daripada kite berekreasi inilah kite dapat timbulkan sifat2 murni seperti tolong menolong, kerjasama dalam kumpulan, tolak ansur, jujur, amanah dan sebagainye.....

haha...tp yang penting aku memang teringin sangat cuba satu aktiviti rekreasi ni iaitu scuba diving.......memang teringin sangat.....satu hari nanti akan ku cuba.........haha..-SEKIAN-

1 comment:

  1. Why is betting a sport in play for money - Work On
    It 영주 출장샵 is not just a sports game, it is also an online sports game and it 경상북도 출장샵 has become 보령 출장안마 one of หาเงินออนไลน์ the most popular forms of entertainment in As we said before, 창원 출장안마 a money

    ReplyDelete