Saturday, July 10, 2010

PERJUMPAAN KOKO

SABTU (10 Julai 2010)


haha...semua pelajar Uitm yang mengambil koko hendaklah berkumpul di padang kawad....itulah announce nye...ramai sangat mase tu.aku pon naik pening....lepas tu ada taklimat sikit tentang kedatangan koko, macam mane boleh kene repeat koko dan macam2 lagi diterangkan....bg aku penting taklimat ni..sebab aku taknak kene repeat koko....mintak dijauhkan........haha....kemudian diagihkan2 agihkan mengikut kelab masing2 mengikut apa yang didaftarkan.....nak tahu aku masuk kelab ape???jeng2...jeng2...jeng2...KELAB REKREASI...orang kata best kelab ni...lagipon aku minat outdoor2 ni......minat sangat.....

Selepas kedatangan diambil, diterangkan serba sedikit tentang aktiviti2 rekreasi yang biasa dijalankan oleh EN MUIZ..seperti camping,berkayak dan sebagainya...dan jugak tentang kedatangan...iaitu kelas dibuat pada setiap hari jumaat (5.00-7.00ptg)..Selepas itu aku diberi 2 tugasan:-


  1. Biodata diri (tulis dalam kertas kemudian bg kat EN MUIZ)
  2. Pengalaman rekreasi (letak kat dalam blog)
Kemuadian sebelum dibenarkan balik, EN MUIZ ada bg tahu minggu hadapannye kelas cancel becoz die ada hal.....hehe...itulah je lah mase perjumpaan koko aku....sekian..

                    

No comments:

Post a Comment