Friday, August 6, 2010

KAYAK 2

JUMAAT (6 OGOS 2010)


Minggu ni kelas adalah sama macam minggu lepas kat tasik seksyen 2...sampai saja kat sana kami disuruh memakai jaket apungan air dan  ambil pendayung kayak utk praktice lagi sekali cara mengayuh ketika berkayak nanti.....alhamdulilah aku dapat melakukan dengan sempurna....

Selepas semua ahli kelab melakukan kayuhan dengan baik, kami diminta melakukan water confident...alamak......basah la aku.......huhu...aku pun trun ke tasik..huh..agak dalam jugak lah tasiknye.....byk batu...nasib baik pakai kasut...kami disuruh yakinkan diri didalam air...kemudian meniarap dan telentangkan diri di dalam air.huhu...seronok sangat aktiviti ni...Selepas itu kami disuruh naik....

haha......hari ni turn aku berkayak...mula2 takut gak sebab dah lame tak berkayak.tapi yakin boleh, aku boleh melakukannya....kemudian kami berkumpul di satu tempat di tengah air...kami belajar bagaimana menukar tempat antara kayak lain dengan yang lain jika berlaku apa2 masalah ketika berkayak berkumpulan....iaitu dengan berjalan di atas badan kayak......takut jugak kan....tkut kalau licin...hehe.......

Diantara gambar2 berkayak:-




erm..utk minggu hadapan, aku dan kawan2ku diminta bawa salah satu barang perkhemahan oleh EN MUIZ.....kemudian kami pun bersurai..-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment