Monday, October 4, 2010

BAKAT BARU???

ISNIN (4 OKTOBER 2010)

Huhu........hari ni hari yang merisaukan aku...........sebab aku tak tahu macam mana nak main bola keranjang.......haha...........main je la.....hentam je la.......malam tu aku pun pegilah padang bola keranjang kat pusat sukan......inilah padangnya......


semakin takut bile aku tengok padang ni............tambah takut bile budak lelaki pun main bola keranjang.......SSERAMMMMMMMM.........kata en muiz pertandingan ni untuk mencarik bakat baru.....main pun sebelah gelanggang je..........erm hentam je la mainnya.........erm......bila kumpulan aku tengok match nye, naik terbeliak mata aku nama kumpulan aku iaitu ROTOR first match.......???aduh..makin menggeletar lutut aku.........apepun igt en muiz cakap, main je.........tahu ke tak tahu ke belakang cerita.......kami pun main dan main dan main.........haha...


........dan nyatanya kami tiada pengalaman dan kalah........hehe.........tapi ada juga pelajar rekreasi yang pandai bermain dan menang, masuk ke semi final.......tapi apepun bg aku, malam ni dapat pengalaman baru belajar bermain bola keranjang.....sebelum balik, kami diberi sijil penyertaan......dan en muiz mengingatkan kami jumaat nanti ada test rekreasi dan last perjumpaan......-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment