Friday, October 8, 2010

AKHIR PERTEMUAN

JUMAAT (8 OKTOBER 2010)

Hari ni adalah hari terakhir kelas rekreasi............terakhir????kejapnya masa berlalu......final exam pun dah nak dekat.......hari ni pun akhir syawal dah........tiba2 teringin nak makan lemang, ketupat, rendang....ermmmmmmmm........makan raya haji je la.....eeeemmmmmmm......ape aku merepek ni....merepek kat blog rekreasi......haha........takpelah sekali sekala merepek.....hehe.....So, apa aku buat utk kelas terakhir???ada test rekreasi...

erm......soalan takdelah susah sangat......tapi bolehlah aku jawab sikit2......erm........tapi pening gak nak jawab....haha....

dan tak lupa gak kene hantar assignment yang en muiz berikan....sebelum bersurai, en muiz ada pesan siapkan blog sebelum hari selasa tepat kol 12mlm......sebab en ada banyak keje nak buat sebelum berangkat ke jepun.......JEPUN????
WOW!!!..bestnya.........mesti encik jalan2 kan.......jelesnya........hehe.......nanti bawak buah tgn utk kami ye encik.......hehe.......selepas tu, encik bercerita sedikit tentang permarkahan rekreasi, dan kedatangan.....harap2 sume dapat A+.....dan akhir kata dari encik muiz yang aku igt, semoga belajar bersungguh-sungguh...amin..........encik pun semoga sukses selalu.....amin......selepas tu kelas pun bersurai........erm......tamatlah aku rekreasi I.........sem depan aku nak amek rekreasi II.....sebab rekreasi memang best!!! oklah.......insyaallah kita jumpa lagi.......Assalamualaikum.....-SEKIAN-

No comments:

Post a Comment